Monday 21 February 2011

DI HKLG

13 HB 1 2010 - Hari kemasukan aku ke HKLG , memang tak di sangka kerana aku dapat bekerja dekat sini dengan bantuan Engineer aku , hari pertama kemasukan aku memang blur + pendiam .berjumpa dengan kawan-kawan baru yang cukup mengajar aku erti TEAMWORK . nice hah ! pada 2010 tahun yang cukup bermakna untuk aku , Alhamdulilah rezeki melimpah ruah . dengan badan aku makin naik mendadak 15kilo , cukup memeranjatkan keluarga aku yang pelik melihat badan aku menaik dengan cepat , bak kata nenek aku , keturunan kita orang nya semua besar-besar , bukan gemok ok,tapi sasa . :) , hum bekerja lah aku di HKLG dalam 3 bulan aku bertemu kawan baru , nama dia SARA SASA . Student first yang baik dengan aku , tak sangka aku boleh jumpa orang peramah seperti dia,gembira dapat kawan macam dia,apa segala prob aku dia banyak memberi aku semangat , hanya kata-kata dia yang banyak bagi aku berfikir jauh , dan tenang . okk ,
selepas dalam bulan 6 aku terus sambung belajar sambil bekerja di UTM skudai , aku lanjutkan course aku yang postgrad dulu , dengan dari kata-kata semangat Family aku dan Kawan-kawan aku telah berjaya sampai ke final exam bulan 4 2011 .
ohh thanks guys :) , sebab aku cepat bosan apa yang aku buat , dan aku akan menyesal bila aku tak dapat laksanakannya dengan sempurna .
Dalam perjalanan aku sampai ke tahun 2011 banyak memberi duka , hujung tahun 2010 yang betul-betul aku jatuh yang sukar untuk bangun , sesungguhnya aku memang kalah dengan PERCINTAAN . bak kata mybestie Amira Muslim , (lian let show to me , u must to get one GF . untuk memastikan your bukan GAY . err aku di labelkan GAY) oleh kawan baik aku ketika aku di KUALA LUMPUR . aku bukan nya buaya yang senang2 untuk bercinta dan tidak serious , Yeah finally i get ROS AZIERA as my loving  . but sayang ia nya ending dalam masa setahun . masa ke semasa aku lalui dengan sunyi dan sengsara di sebabkan CINTA aku gagal , aku Frust . sampaikan apa yang ada dengan aku tidak di endahkan , :) , tapi Keluaraga dan Kawan-kawan yang banyak bagi semangat untuk hidup , guys jasa korang aku akan ingat sampai bila2 terutama sekali kepada KAK LYN , KAK YASMIN , SARAH SASA , AHYOL , MIMIE , TAUFIQ , ROHANI , OBEY , HAFIZ , ALYAJ  , SARAH GENET sebab menjadi pendengar setia dan banyak bagi aku kata-kata semangat.=) , aku percaya , itu semua dugaan ALLAH untuk aku terus kan .

ok sehingga ke awal tahun 2011 aku di HKLG ramai kawan aku temui , seperti LUTFI ,WAFIQ,TAUFIQ,IKA,MIMIE,SUE,WENZ ,PATRIK and MORE , betul kata-kata IRNE BROACH jangan toleh kebelakang teruskan kehadapan , ada yang menanti di hadapan nanti , so terus kan :) , why lah you jauh sangat duduk..

Ya Allah dalam tak sangka bulan 4 ni aku akan menduduki Peperiksaan Terakhir ST, semua nya tak lengkap . ilmu tak lengkap , banyak juga aku MISS CLASS . tapi apa-apa pun kawan-kawan aku yang pass banyak membantu aku untuk melengkap kan presentation , buku log , ardestive savd dan software .

haih susah nak di jangkakan apa yang akan terjadi selepas ni dalam hidup aku , apa-apa pun berdoa dengan Ilahi untuk kesempurnaan di masa kelak :)

No comments:

Post a Comment