Sunday 20 February 2011

Perjalananku ke melihat kawanku jadi raja sehari .

Hurgh jam menunjukkan waktu pukul 10.00am , Aku masih terpingga2 menungu kawan yang menjemput aku ke pontian untuk ke hari majlis raja sehari , sempat lagi berFACEBOOK sambil menunggu , Jam menunjukan waktu 11.25am , Tak boleh jadi aku try call balik member aku ni , rupa nya dia tengah berlawan dalam mimpi dia lagi , hampeh !
Okk siap semua . Aku pun mula siap-siap packing present untuk raja sehari ni ,
lalu member aku datang dalam jam pukul 11.45am ,  ok siap bergerakk ke Pontian dari Kluang . Setelah tiba aku ke bandar pontian , aku lihat cukup berbeza pontian dan kluang . Kerana majoritinya perniaganya , orang awam dan bangunan sekeliling adalah di kuasai oleh orang Melayu . Tak seperti di Kluang di yang kuasai oleh Cina , ok...setelah tiba nya aku pun bersiap2 keluar . puff punya segan malu aku pergi kenduri rumah orang , dengan tak kenal siapa2 selain kawan2 aku ..

setelah tiba aku teperasan kakak aku dengan suami dia yang sedang menjamu selera , ar bt tatau je...
ok jumpa semua fmly2 mmber aku dan memberi salam .
ok sudah sekian aku sempat lagi mencuci mata ..haha ! ramai betul anak dara , hahaha !




ok setelah tu aku terus manjamu selera , dan sempat juga mengambil gambar bersama pengantin , dan juga menjadi paparazi kepada kawan aku sbb dia special dpt join makan beradab .

 ketika makan beradab , sweet arr korang !
 selepas bersanding


tak lepaskan peluang yang ada :)

 mamat poyo......................................................................haha!












arghh keletihan terus balik...ambil mas ajuga ketika balik sempat lagi pergi ke tempat taufik masa kecil , di pontian juga..tempatnya tenang dan damai . tak macam kluang samukk ..




setelah berpusing habis aku terus balik ke Kluang , Hahha penat2 !
so hari ahad aku bermakna dengan aktiviti , sebab sebelum ni aktiviti ahad aku hanya berFACEBOOK je...
sekian ! ngaaa!

No comments:

Post a Comment